torsdag 27 maj 2010

Saknad!!

Idag stal två kvinnor min iPhone i butiken, känns riktigt trist och jag är superledsen över detta! Har haft ont i huvudet hela dagen och känner mest för att gå hem och dra täcker över huvudet! Men tack vare snälla och trevliga vänner och kunder så har jag tagit mig igenom dagen!
Känns hemskt att någon annan har min telefon, alla mina kontakter har gått förlorade, mina bilder på min son och mina anteckningar och kalender.
Trist med människor som inte är ärliga tycker jag - om ni som tog den mot förmodan läser här får ni gärna lämna tillbaka den! Polisens hittegods är ett hett tips för er annars!
Hoppas ni sover gott inatt i vetskap om vad ni gjort -
för det kommer nog inte jag göra!

1 kommentar:

  1. men fy.. jag vet inte vad jag skulle göra om min iphone blev stulen.. jag skulle nog få panik..
    hoppas du får tillbaka den på något sätt..

    jag lider med dig..

    mvh alexandra, toves mamma

    SvaraRadera